BlackBerry'nin ilacı bu adam olacak

Bitmek bilmeyen krizler ile uğraşan BlackBerry yeni CEO'suna kavuştu. CEO John Chen'in verdiği röportajda yazanlara göre bu cesur adam şirketin ihtiyacı olan ilaç olacakmış.

Kanadalı mobil üreticisi BlackBerry'nin uzun zamandır süren bahtsızlığı devam ediyor. Ardı ardına zarar açıklayan ünlü şirket bitmek bilmeyen şirket içi krizler sonrasında sektörün hasta adamı olarak ilan edilmiş ve kabullenilmişti. Bu arada şirketin yeni CEO'su John Chen yarattığı pozitif hava ile birlikte şirkete ümit sağlamıştı. Yeni CEO'nun henüz yayın hayatına başlamış bir web mecrası olan Re/code'a verdiği röportaj, Chen'in aynı umudu taşıdığını da gösteriyor.

Re/code'a konuşan Chen, inanılmaz zor bir işi kabul ederek muazzam bir yükün altına girdiğini kabul ediyor ancak BlackBerry'yi iyileştirecek doktorun da kendisi olduğunu dile getiriyor. Bu göreve gelmenin pek akıl kârı olmadığını söyleyen isim aslında çok daha kolay ve güvenli bir işi seçebileceğini de belirtmiş. CEO'ya göre BlackBerry'nin yeni istikameti köklerine dönüş olacak ve bir kez daha atılım yapan bir şirket haline dönüşecek. Eski CEO Thorsten Heist ise bunun tam tersini düşünmüş, tüketici odaklı hamleler yapmış ve hatta reklamlar için ünlüleri kullanmıştı.

John Chen'e göre tek kurtuluş mobil cihazlarda yatmıyor. BlackBerry Eterprise Service 10 adlı server yazılımı ile sektörde tekrar ön plana çıkabilecek olan şirket CEO'nun planları sonrası bu işe ciddi bakıyor. Bu hizmet sayesinde iOS ve Android'li cihazlar da dahil olmak üzere BlackBerry cihazlar tek bir ağ üzerinden birbirine bağlanabilecek!

Bu arada Chen'in röportajda kullandığı bir de ilginç metafor sözkonusu! "Eğer acil bölümünde bir doktorsanız, kandan korkmamanız gerekir!"

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.