Mobil uygulama kullanımı 2013'te tavan yaptı

Kullanıcılar özellikle sosyal medya ve mesajlaşma uygulamalarına ilgi gösteriyor.

Akıllı telefon ve tabletlerin kullanılabilirliğini artıran unsurlar arasında uygulamaları da rahatlıkla gösterebiliriz. Öyle uygulamalar var ki, yüz milyonlarca kişi tarafından tercih edilebiliyor, hatta bu uygulamalar için özellikle cihazlar bile satın alınabiliyor.

Flurry Analytics'in raporuna göre 2013'teki uygulama kullanım oranı, bir önceki seneye nazaran % 115'lik artış gösterdi. Kategori bazına indiğimizde en yüksek hareketliliğin %203 ile sosyal medya ve mesajlaşma uygulamalarında, en düşük hareketliliğin de %31 ile haber ve magazin uygulamalarında gerçekleştiğine tanık oluyoruz.

İşte kategorilerle birlikte büyüme oranları:

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.