Facebook, haber okuma uygulaması Paper'ı duyurdu!

Facebook'un bir haber okuma uygulamasıyla Flipboard'a rakip olmak istediği biliniyordu. Facebook bugün resmen Flipboard'a rakip oldu!

Bugün Facebook adına oldukça hareketli geçiyor. İlk olarak günün ilk saatlerinde 2013 yılı son çeyrek mali sonuçlarını açıklayan şirket, şimdi ise Paper ismindeki yeni mobil uygulamasını duyurdu.

Facebook'un resmi blogu üzerinden yapılan bir açıklamayla resmiyet kazanan Paper uygulaması, en basit haliyle bir mobil haber okuma uygulaması. Bir süredir Facebook'un ünlü haber okuma uygulaması Flipboard'a rakip olacağı konuşuluyordu. Bu duyuru ile birlikte Facebook, Flipboard'a resmen rakip olmuş oldu.

Öte yandan belirtilene göre Paper uygulaması, Facebook'un "Haber Akışı" bölümünü yöneten ekip tarafından tasarlanmış. Bu yüzden bu uygulamada Facebook'taki "Haber Akışı" bölümünden esintiler göreceğiz. 19 farklı konuyla kullanıcısına ulaşacak olan Paper, akıllı telefonunuzun ekranını 2'ye bölüyor. Bu şekilde daha önce kaydettiğiniz konulara dair tüm haberleri rahatça görmeniz amaçlanıyor. Bunların yanında uygulama üzerinde beğendiğiniz gönderileri Facebook'ta da paylaşabiliyorsunuz.

Tam 4 gün sonra App Store'daki yerini alacak olan uygulamanı diğer platformlar için gelip gelmeyeceği ya da ne zaman geleceği ise henüz bilinmiyor. İşte Paper'ın tanıtım videosu;

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.