HTC, giriş seviyesi telefonlara yöneliyor

2014'te daha fazla ürün satabilmek ve pazar payı elde edebilmek için bu şart.

HTC, 2013'ün mali 4. çeyreğine dair verilerini paylaştı. Buna göre firma, net olarak 10.3 milyon dolar kâr bildirdi. Toplam kazanç 1.4 milyar dolar olarak gerçekleşirken, bu çeyrekte 52.7 milyon dolarlık faaliyet zararı gerçekleştiği de ekleniyor. Hatırlarsanız HTC, 3. çeyrek itibarıyla tarihinde ilk kez zarar açıkladığını bildirmişti. Şimdi ise 2014 yılındayız ve her firmanın olduğu gibi HTC'nin de 2014'ten büyük beklentileri var.

Firmanın Ortak Kurucusu ve Başkanı Cher Wang, geçtiğimiz günlerde New York'ta konuştu ve HTC'nin 2014'te 150-300 dolar fiyat aralığında daha fazla telefon modeli satışa sunacağını bildirdi. Böylelikle HTC, gelişmekte olan birçok ekonomik pazarda daha fazla telefonla yer alabilecek ve alım gücü düşük kullanıcıları da kendine çekebilecek. 2013'te özellikle yüksek seviye telefon modelleriyle ön plana çıkan ve bu ürünlerin fiyatlarında da pek indirime gitmeyen firma, beklenen satış rakamlarından uzakta kalmıştı.

Tabii ki orta ve giriş seviyesinde telefonlar üretilirken üst seviye telefonlar da boşlanmayacak. Cher Wang, HTC'nin 2014'te de en iyi telefonları ortaya çıkarmak için çalışacağını ekliyor.

Son günlerde özellikle HTC'nin M8 isimli muhtemel yeni amiral gemisine dair bilgiler geliyor. HTC One 2 olarak da anılan bu modelin Barselona'da düzenlenecek olan MWC 2014'te görücüye çıkması zor görünüyor. Tahminler, mart ayını işaret ediyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.