Dünyanın en pahalı telefonunun 16.5 milyon doların üzerinde satıldığını biliyor muydunuz?

Evet yanlış okumadınız, dünyanın en pahalı telefonu 16.5 milyon doların üzerinde bir fiyata satıldı.

Günümüzde oldukça üst seviye akıllı telefonlar üretiliyor. Bu telefonların fiyatları ise özellikle ülkemizde hiç ucuz olmuyor. Son dönemde çıkan iPhone 5S'in ülkemize ilk olarak 3 bin lira gibi bir fiyatla giriş yapması birçok kişi tarafından eleştirilmişti. Ancak işin bir de başka bir boyutu var. Ya da daha uçuk kısmı diyelim.

İngiliz tasarımcı Stuart Hughes piyasadaki üst seviye akıllı telefonları alıyor ve bu telefonları değerli taşlarla bir güzel süsleyip internet sitesi üzerinden satışa çıkarıyor. Bu telefonların satıldığı fiyatlar ise gerçekten dudak uçuklatıcı cinsten. Dünyanın en pahalı akıllı telefonu da zaten Hughes'ın elinden çıkma. Hughes, geçtiğimiz yıl tasarlamış olduğu ve 'iPhone 5 Kara Elmas' adını vermiş olduğu telefonu 16.5 milyon doların üzerinde satmıştı.

26 karat altın kasaya sahip olan dünyanın en pahalı telefonun Home tuşunda bile kara elmas kullanılmış. Kara elmas olan Home tuşunun çevresine ise 53 tane elmas yerleştirilmiş. Bunun yanında cihazın orijinal dokunmatik ekranı ise safir cam ile değiştirilmiş. Bu da cihazın ekranının Gorilla Glass'lı ekranlara oranla 3 kat daha sağlam olmasını sağlamış. Aynı şekilde cihazın kamera lensi üzerinde de safir cam kullanılmış.

Bu cihazın Çinli bir iş adamına satıldığını da belirtelim. Sizce bir telefon bu kadar para eder mi?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.