Hesaplı LED monitörler

ViewSonic, az enerji harcayan LED monitörleriyle bireysel ve kurumsal kullanıcıların hem çevreyi korumasını hem de uzun vadede tasarruf etmesini sağlıyor.

ViewSonic marka LED monitör kullanan şirketler, yalnızca bir yıl içerisinde bile binlerce lira kazanım sağlayarak daha az elektrik faturası ödüyorlar. Basit bir hesaplamayla ViewSonic'in ne kadar önemli ölçüde enerji tasarrufu sağladığı daha iyi görülebilir. Örneğin 100 adet 17"/20" CRT (tüplü) monitör kullanan bir ofisi ele alalım ve bu ofisteki tüm monitörlerin haftada 5 gün ve günde 9 saat çalıştığını varsayalım. Her biri saat başı ortalama 100W enerji tüketen CRT monitörler ile bu işletmenin 5 yıllık elektrik sarfiyatı yaklaşık 37.950 TL olacaktır. Monitörler CRT yerine 19 LCD olsaydı, saat başı ortalama 40W enerji tüketimi ile aynı çalışma koşularında 5 yılda yaklaşık 15.180 TL elektrik sarfiyatı gerçekleşecekti.

Oysa bu şirket ViewSonic LED monitör ailesinden hem daha geniş ekrana sahip hem de yeni nesil bir model olan VG2239m-LED kullanılsaydı, saat başı 24W güç tüketen standart modunda kullanımda 5 yılda yaklaşık 9.108 TL enerji sarfiyatı gerçekleştirecekti. ECO modunda kullanımda ise 5 yılda ödenecek toplam elektrik faturası 5.692 TL'ye kadar düşecekti. Sonuç olarak ECO modunda ViewSonic LED monitör kullanımıyla, 5 yıl içerisinde CRT monitör kullanımına kıyasla yaklaşık olarak 32.000 TL'den fazla ve LCD monitör kullanımına kıyasla yaklaşık olarak 10.000 TL'lik enerji tasarrufu sağlanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.