LG G3 biyometrik kimlik doğrulama özelliklerine sahip olabilir

LG'nin Galaxy S5'e rakip olması beklenilen cihazı LG G3 hakkında yeni bilgiler var.

Bilindiği üzere şu sıralar büyük akıllı telefon üreticileri tamamıyla yeni üretecekleri akıllı telefonlara odaklanmış durumdalar. Tüketiciler de bu üreticilerin üreteceği cihazları beklemeye koyuldular bile. Şu an bu anlamda Samsung'un amiral gemisi modeli Galaxy S5 tanıtımı en yakın cihaz olarak gözüküyor. LG ise Galaxy S5'e rakip bir cihaz üzerinde çalışıyor.

LG G3 ismiyle çıkartılması beklenen bu cihazın son gelen bilgileri cihazın bazı özelliklerini ortaya koymuştu. Şimdi ise cihaz hakkında yeni bilgiler mevcut. Bilindiği üzere LG dün LG G Pro 2 isimli cihazını duyurmuştu. Bu cihaz tanıtıldıktan sonra düzenlenen basın konferansında bir LG yöneticisine, LG G3'te parmak izi tarayıcısı ya da göz tarama teknolojisinin olup olmayacağı soruldu. LG yöneticisi ise, LG'nin 2014 yılında üreteceği tüm üst seviye cihazlar için tüm ihtimalleri düşündüğünü söyledi ve bu konuda bir açık kapı bıraktı.

Öte yandan LG'nin phablet modeli G Pro 2 ise ilk olarak Asya'da satışa çıkarılacak. Daha sonra Güney Kore'de satışa çıkarılacak olan cihaz sonrasında da ABD ve Avrupa'ya gelecek. MWC 2014 fuarında da boy gösterecek olan bu cihazın Galaxy S5'le karşılaştırılmasına ise LG yöneticisinden bir tepki geldi. LG yöneticisi G Pro 2'nin kategorisinin farklı olduğunu belirtti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.