Galatasaray, Microsoft ile buluta taşındı

Galatasaray Spor Kulübü ve Microsoft Türkiye, teknolojik altyapı konusunda anlaşma imzaladı.

İş süreçleri, mağazacılık, yönetim ve iletişime kadar birçok noktayı kapsayan teknolojik altyapı için Galatasaray Spor Kulübü ve Microsoft Türkiye iş birliği yaptı. Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Ünal Aysal ve Microsoft Türkiye Genel Müdürü Tamer Özmen ortaklaşa düzenledikleri basın toplantısı ile yeni iş birliğini duyurdu.

İş birliği kapsamındaki proje altyapıyı bulut sistemine taşıyor. Sistem bulutta Galatasaray'ın kesintisiz olarak çalışmasını ve süreçlerin daha verimli olmasını sağlıyor. Proje sadece Galatasaray'ı değil, üyelerin ve tarafların da daha iyi hizmet almasını sağlayacak şekilde hazırlanmış durumda. Microsoft, projeye Microsoft Dynamics AX ve CRM İş Çözümleri, Microsoft Bulut Üretkenlik ve Altyapı Çözümleri, Microsoft Danışmanlık Hizmetleri ve stratejik işbirliği eşliğinde destek verecek.

Teknokulis olarak katıldığımız basın toplantısında Galatasaray Spor Kulübü Başkanı Ünal Aysal şu açıklamalarda bulundu:

"Biz büyük bir kurum ve dev bir camia olarak, hizmet alırken kendi büyüklüğümüze yakışır kurumlardan hizmet almayı tercih ediyoruz. Bu nedenle Galatasaray Spor Kulübü'nün kulüp, Sportif AŞ, GSStore mağazacılık ve çevrimiçi iş birimlerinin tüm teknolojik altyapısını Microsoft'a emanet ettik. Projenin bize sağlayacağı verimlilikle, yılda 2 milyon dolar tasarruf edeceğimizi öngörüyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.