Adobe Creative Cloud çöktü

Binlerce kullanıcı zor durumda kaldı.

Yaklaşık 2 gündür dünya çapındaki birçok Adobe kullanıcısı, kayıtlı hesaplarına bağlanamıyor, güncellemeleri göremiyor ve yüklü programlarını düzgün bir biçimde kullanamıyor. Çünkü yaklaşık 2 gündür Adobe'un Photoshop, Acrobat, Lightroom, InDesign gibi programlarının da dahil olduğu bulut servisi çökmüş durumda.

Adobe, bu sorundan haberdar ve sorunun kaynağını da bulmuş durumda ve düzeltme çalışmalarını da sürdürüyor. Bu çalışmalar sürerken kullanıcılardan özür dileyen ve sabır bekleyen Adobe yetkilileri, resmi blogda paylaştıkları yazıda "sorunun derinine inerek bir daha yaşanmaması için kapsamlı bir şekilde çalıştıklarını, durumun sinir bozucu olduğunu ve bu sebeple de özür dilediklerini" bildiriyor. Bu çalışmalar muhtemelen kısa süre sonra tamamlanacak ve her şey normale dönecektir.

Kesinti, Amerika, Avrupa ve Asya bölgelerinde yaşayan kullanıcıları etkiledi. Yeni gelişmeler oldukça haberdar edeceğiz.

Sizde bir sorun var mı?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.