Google'ın Ramazan'a özel yeni platformu

Arama motoru Google, YouTube, Google+ Hangouts, Keep ve Play gibi ortamlarda ramazanla ilgili bilgilere hızlıca erişip, kullanıcıların özel anlarını dostlarıyla paylaşabilmesi amacıyla ramazana özel platform hazırladı.

Google, ramazana özel platformu hayata geçirdi. Aile bireyleri ve dostları aynı sofrada buluşturan iftarlar, sahur sohbetleri ve ziyaretler ile son derece hareketli geçen bu aya özel platformda, kullanıcıların, Google'ın sunduğu YouTube, Google+ Hangouts, Keep ve Play gibi ortamlarda, ihtiyaç duyabilecekleri bilgilere hızlıca erişip, özel anlarını dostlarıyla paylaşabilmesi hedefleniyor.

Kullanıcılar, söz konusu platformda, iftar vakitlerini takip edip, iftar için hazırlayacakları özel yemek tariflerinin sunulduğu YouTube videolarını izlemenin yanı sıra, iftar hazırlığı için alışveriş listesini oluşturabilecekleri Google Keep gibi çözümleri kullanabilecek.

Platformda, YouTube iş ortaklarının hazırladığı özel içerikler de izlenebiliyor. "Nefis Yemek Tarifleri" bölümü ve Semen Öner'in hazırladığı videolarda, geleneksel ramazan yemek tarifleri paylaşılırken, lezzetli yemeklerin ardından formu korumanın yolları da "Genç ve Fit" ve "Hakan Demiray TV" gibi kanallarda anlatılıyor.

Yazar Sunay Akın da platform için özel hazırladığı sohbetlerde, geçmişten bugüne ramazan kültürünün detaylarını kullanıcılarla paylaşıyor.

Google'ın ramazan özel sayfasına, "google.com.tr/ramazan" adresinden ulaşılabiliyor.

Kaynak: AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.