Giyilebilir cihaz pazarında neler olabilir?

Son yayınlanan analist raporlarına göre mobil pazarda değişim rüzgarı yaşanabilir.

Son dönemlerde akıllı saatler ve diğer giyilebilir cihazlar daha fazla ön plana çıkmaya başladı. Piyasaya sürülen birçok ürün var. Tüketicilerin ilgisiyle birlikte giyilebilir pazarında artış söz konusu. Analist raporlarına göre pazar 2015'te genişlemeye başlayacak ve bu durum 2 sene kadar daha sürecek. Analistler iWatch, HTC ve diğer üreticilerin akıllı saatleriyle birlikte 2015'in ilk çeyreğinin bir hayli yoğun geçeceğini belirtiyor. Apple'ın iWatch'la birlikte 2014 son çeyrek ve 2015 ilk çeyrekte iyi bir satış başarısı göstermesi bekleniyor.

Piyasa uzmanları akıllı saat ve diğer giyilebilir cihazların birkaç sene içinde akıllı telefonlar gibi kullanıcıların hayatına iyice gireceğini belirtiyor. Her geçen gün tüketici alışkanlıklarının teknolojiye daha çok uyumlu hale gelmeye başladığını vurgulayan uzmanlar, giyilebilir cihazların en hızlı şekilde cevap veren çözüm olduğunu belirtiyor. Her ne kadar giyilebilir cihazlar hakkında olumlu yorumlar olsa ve raporlar yayınlansa da, bazı uzmanlar ise kişilerin yeni teknolojik cihazlarla kolaylıkla takip edilebileceğini ve özel hayatın gizliliği konusunda bazı yapılandırılmaların elden geçmesi gerektiğini savunuyor.

Akıllı saat ve giyilebilir cihazların geleceği sizce nasıl olabilir? Gelişen teknolojiyle birlikte kişisel haklar ve özel hayatın gizliliği konusunda neler düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bizimle paylaşın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.