BlackBerry, 2015'te yok olabilir

Tahminler, BlackBerry'nin daha fazla tek başına ayakta kalamayacağını gösteriyor.

Son yıllarda ürettiği ürünlerle değil de, daha çok elde ettiği zarar rakamlarıyla adından söz ettiren BlackBerry, son dönemde yaptığı CEO değişikliği, bunun sonucunda üst seviye telefon modellerinin yanında gelişmekte olan pazarlara yönelik hazırlamayı düşündüğü giriş seviyesi telefon modelleri sayesinde yavaş yavaş yükselişe geçmeyi hedefliyor. Ancak bazı düşünceler, BlackBerry'nin fazla ömrünün kalmadığı yönünde.

Biliyorsunuz, daha önce çıkan haberlerde BlackBerry'nin yolun sonuna geldiği söylenmiş, hatta satılması da gündeme gelmişti. Hatta Çinli Lenovo'nun BlackBerry'yi almak istediği, ancak Kanada devletinin casusluk ihtimali sebebiyle BlackBerry'nin Çinli bir firmaya satılmasına izin vermediği konuşulmuştu. Ve şimdi...

24/7 Wall Street, 2015 yılında yok olması muhtemel 10 şirketten bahsetti ve bu şirketler arasında DirecTV, Time Warner Cable ve Zynga gibi isimler var. Biz teknolojiseverler için en dikkat çekici isim ise, BlackBerry. Evet, listede BlackBerry'nin de ismi geçiyor.

BlackBerry'nin muhtemel yok olma sebebi olarak ise, fazla ürün satamayıp zarar etmesi gösteriliyor. Firmanın son 5 yılda global çaptaki pazar payı 2013 itibarıyla %19.5'ten %1'in altına düştü. Bu gerçekten çok ciddi bir düşüş ve BlackBerry için tehlike çanlarının çaldığının kanıtı. Firmanın başka bir firma tarafından satın alınması muhtemel.

Bakalım neler olacak...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.