iPhone 6 pil tasarımındaki sorun çözüldü mü?

Pil konusunda problemler yaşayan Apple çözümü buldu. Verim sorunlarıyla karşılaşmak istemiyor.

Akıllı telefonların en önemli bileşenlerinden biri pil. Eski iddialarda pillerin üretimini engelleyen bazu imalat zorlukları yaşandığı söylendi. Bunların aşılmasıyla ilgili mücadelenin olduğu belirtildi. Cupertino'lu dev farklı tedarikçi takımıyla birlikte iPhone 6 batarya tasarımındaki darboğazı şimdilik çözmüş. Hikayenin geri kalan detaylarına bakalım.

Apple'ın iPhone'ları ince ve hafif yapılı olarak tüketicilere sunmak istediği biliniyor. Tasarım konusunda oldukça takık ve deli bir firma. Söylenenlere göre Apple'ın ana tedarikçilerinden Dynapack (iPhone 5 pil tedarikçisi) yeterince iyi bir batarya sunmakta başarısız oldu ve bu yüzden gözden düştü. Tayvan medyasına göre yaşanan bu durumdan sonra Apple başka bir tedarikçi ile karşılıklı imzaları attı. Söz konusu tedarikçinin adı Simplo. Şu anda iPhone 6'nın iki batarya tedarikçisinden biri. İkincisi ise Desai. İkinci tedarikçi halen pil sorununu çözememişken Simplo'nun Apple'ın taleplerini karşılayan esnek ve ince pil birimini sağladığı ileri sürülüyor.

Bu işin öncesinde 5.5 inç'lik iPhone modelinin pil engeline takıldığı, Sunwoda'nın bu durumu çözdüğü raporlanmıştı ve 20 milyon pil üretimi söz konusuydu. Son dönemde yayınlanan bir rapora göre yeni nesil iPhone'ların pil değerleri düşündürücü. 4.7 inç'lik iPhone'da 1800 veya 1900 mAh, 5.5 inç'lik modelde ise 2500 mAh'lık bataryanın olacağı iddia ediliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.