Turkcell, Dünya Kupası'nın mobil reytinglerini açıkladı

Turkcell’liler, Dünya Kupası heyecanını 12 Haziran-13 Temmuz tarihleri arasında Turkcell TV+ ve GollerCepte ile istedikleri yerden takip etti.

Turkcell'liler, Dünya Kupası'nın tüm heyecanını bir ay boyunca istedikleri yerden takip etme şansını yakaladı. Dünya Kupası süresince kullanıcılar, Brezilya'da oynanan maçları Turkcell TV+ ve GollerCepte uygulamaları ile izledi. Kupa boyunca Turkcell TV'de maçların yayıncısı TRT'nin izlenme süresi bir önceki aya göre 2 katına yükseldi.

Turkcell TV'de en çok reytingi Almanya'nın, Brezilya'yı 7-1'le geçtiği tarihi karşılaşma aldı. Ayrıca 12 Haziran – 13 Temmuz tarihleri arasında Turkcell TV+ üzerinden mobil internet tüketimi ise bir önceki ayın aynı dönemine göre %81 oranında arttı.

Cepte gol kralı Messi

Turkcell'liler, GollerCepte Dünya Kupası uygulaması ile de kaçırdıkları maçların özetlerine ve gollerine kolayca ulaştı. Yaklaşık 250 bin kişi, kupa boyunca atılan golleri toplamda 1 milyon kez cepten izledi. GollerCepte üzerinden golleri en çok seyredilen ülkeler ise Brezilya, Arjantin ve Hollanda oldu.

Kupa'nın efsanesi Arjantin Milli Takımı'nın golcüsü Lionel Messi, Turkcell GollerCepte uygulamasında en skorer isim oldu. Messi'nin İran'a attığı gol, GollerCepte uygulamasında en çok izlenen gol oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.