Apple iki aşamalı doğrulama sistemi Türkiye'de

İki aşamalı doğrulama ülkemiz için kullanılabilir durumda.

Kullanıcı güvenliği konusunda hassas olan Apple, Amerika ve farklı birkaç ülkede iki aşamalı doğrulama sistemini kullanıcılara sunmuştu. Bu sistem hesapta değişiklikler yapmak, yeni bir cihazla iTunes veya App Store'dan satın alma işlemini gerçekleştirmek için aygıtlardan biriyle kimlik doğrulamayı gerektiriyor.

Apple ID'yi girdikten sonra cihazlardan birine 4 haneli doğrulama kodu gönderiliyor. Kodu kullanarak giriş yapılabiliyor. Ayrıca paralonın unutulması veya başka bir durumda, şifreyi sıfırlamak ve koruma amaçlı olarak iki aşamalı doğrulama sistemi kullanıcılara kurtarma anahtarı veriyor.

İki aşamalı doğrulama nasıl aktif edilir?

Apple ID sayfasından giriş yaptıktan sonra, soldaki seçeneklerden "Parola ve Güvenlik" kısmına girin. İlk girdiğinizde burada hatırlatma sorularını cevaplamanız gerekiyor. Soruları geçtikten sonra "Güvenlik Ayarlarınızı Yönetin" başlığı altında en başta İki Aşamalı Doğrulama'yı göreceksiniz. Geri kalan kısımda yönergeleri takip ederek sistemi aktif hale getirebilirsiniz.

İki aşamalı doğrulamayı açtım ve son kısımda sistemin aktif olması için bana 3 günlük süre verdi. Bu arada sıkça sorulan sorulardan da gerekli detaylara bakabilirsiniz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.