iPhone 6'nın arka tarafına ait yeni fotoğraflar

Gömülü yeni Apple logosu fotoğraflarda belli oluyor.

Bu ay başlarında 4.7 inç'lik iPhone'a ait olduğu iddia edilen yüksek çözünürlüklü fotoğraflar ve bir tane video sızmıştı. Yeni sızıntılar tam gaz gelmeye devam ediyor. uSwitch sitesi iPhone 6'nın yeni fotoğraflarını yayınladı. Fotoğraflardaki arka kasa tamamlanmış gözüküyor.

Cilalı ve temişlenmiş halde duran arka taraf temiz bir görünüm sunuyor. Alt ve üstteki anten kısmı gözüküyor. Daha önceki raporlarda yalıtkan polimerden yapılmış olduğu belirtiliyordu.

uSwitch özellikle Apple logosu üstünde duruyor. iPhone'larda Apple logosu baskı olarak yer alıyor. Ama iPhone 6'da gömülü bir logonun geldiği belli. İddialarda söylenen ışıklı logonun ilk sızıntısı neredeyse 2-3 ay önce ortaya çıkmıştı. Halen ışıklı logo olup olmadığı kesin değil. Açıkçası fotoğrafta iPhone 6'da ışıklı logo olacağına dair önemli bir kanıt yok. Bu gömülü logo daha çok estetik ve şeffaflık açısından daha olası görünüyor.

Fotoğraftaki bitmiş olan arka kasada, kamera ve flaş için iki delik bulunuyor. Daha önceki bazı sızıntılarla uyumlu. Ama Apple'ın iPhone 5S'te yer verdiği TrueTone isimli çift LED flaşı ise hap şeklinde. Daha eski bir rapora bakarsak Apple, hap şeklindeki çift LED flaştan vazgeçip Xenon flaş kullanmaya karar vermiş olabilir. Xenon flaş, LED flaşa göre daha parlak, daha etkili ve hızlı. LED flaşı yuvarlak olarak içiçe şeklinde yeni bir çözüm kullandığına dair de iddialar vardı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.