iWatch beklentileri negatif

Apple'ın akıllı saati hakkında yayınlanan son raporlar pek iyi değil.

Son birkaç haftadır Apple'ın yeni iOS cihazlarıyla ilgili üretim ve verim konularında birçok rapor ortaya çıktı. Hem iPhone 6 hem de efsanevi iWatch konusunda gelişmeler yaşandı. 5.5 inç'lik iPhone 6'nın aralık ayında iWatch'la çıkma olasılığına dair yeni iddia gündemi bu aralar meşgul etti. Ama Çin'den gelen yeni bir rapor durumu farklı bir yöne çekiyor.

İyi haber görünüşe göre iWatch'un 2014'te çıkabileceğine dair tarih masada duruyor. En güzeli detaylara birlikte bakmak.

iWatch'un gecikmeli üretimi ve sevkiyata yansıyanlar

TPK toplantısında 3. çeyrek için kar hakkında konuşuluyordu, özellikle de Apple'ın gümüş nanowire sipariyle birlikte yüksek bir kar bekleniyordu. Bu beklenti aslında iWatch'un 3. çeyrek içinde seri üretime girmesi üstüneydi. Ama görünüşe göre gerçekleşmeyecek. Bunun yerine TPK belirtilen zaman dilimi içinde değil, 4. çeyrekte karında belirgin bir artış bekliyor.

Buna ek olarak CLSA'da (Asya'nın önde gelen hisse senedi ve kurumsal broker'larını kapsıyor) iWatch'un 4. çeyrekte seri üretime gireceğine inanıyor. CLSA'ya göre sevkiyatlarda revize olacak. 2014'te 20 milyon iWatch aksine sadece 6 milyon adet ünite sevk edilecek. Bu durum iWatch'un çıkış tarihini de beklenenden daha geç olacağını ortaya koyuyor.

Sonuçta Apple ilk akıllı saatinin en iyisi olması için elinden geleni yapıyor. Bunda Apple'ın titizlik ve detaycı takıklığının da etkisi var. 2014'te iWatch'u göreceğiz, ama geç ve az sayıda çıkacak gibi duruyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.