Fenerbahçe, Facebook'ta dünya ikincisi

Takımlarına olan tutkusuyla tanınan sarı-lacivertli taraftarlar bunu ünlü sosyal paylaşım sitesi Facebook'ta ispat etti. Etkileşim oranında Kanarya ikinci oldu

Fenerbahçe'nin cefakar taraftarı kendini her alanda hissettiriyor. 3 Temmuz sonrası iyice kenetlenen sarı-lacivertliler kulüplerini bir an olsun yalnız bırakmıyor. Çağlayan'dan Metris'e, Bağdat Caddesi'nden, Saracoğlu'na kadar F.Bahçelerine 'hep destek tam destek' olan taraftarlar sanal ortamda da rekor üzerine rekor kırıyor. Fenerbahçe'nin resmi facebook sayfası temmuz ayında dünya sıralaması etkileşim oranında dünya ikincisi oldu.

Zirvede Bayern var

Sosyal Medya Analiz ve Raporlama Şirketi Socialbakers'ın temmuz ayı raporuna göre F.Bahçe facebook sayfası, Dünya takımları arasında ikinci sırada yer aldı. Dünya sıralamasında birinci B.Münih olurken onu sarı-lacivertliler takip etti. Kanarya dünyanın dört bir yanında iletişimde olan dev kulüpleri arkasında bıraktı. F.Bahçe'yi üçüncü sırada Real Madrid takip ederken, dördüncü sırayı Arsenal kaptı. Beşinci basamakta ise Premier Lig'de Van Gaal ile yeni ivme yakalayan M.United yer aldı.

Cimbom önde ama

F.Bahçe'nin facebook'taki takipçi sayısı 9.3 milyon. Ezeli rakibi Galatasaray'ı ise sosyal platformların en popüleri olan face'te 12 milyon kişi takip ediyor. Ancak iş 'katılıma' gelince sarı-lacivertli taraftarlar Cimbom'u geride bırakıyor.

Kaynak: Fotomaç / Emre Bol

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.