HTC, One M8 ve Desire 816 ile çıkışa geçti

HTC, en iddialı mobil telefon modelleri olan HTC One (M8) ve Desire 816 modelleriyle küresel düzeyde büyük bir ivme yakaladı.

ABD, Avrupa, Çin ve Hindistan pazarlarında sağlam bir yer edinen HTC, 2014'ün mali yarı yılı sonuçlarına göre kârını yüzde 22,2 oranında artırdı.

HTC Corporation, 30 Haziran 2014 tarihinde sona eren 2014 ikinci çeyrek konsolide mali sonuçlarını açıkladı. Açıklanan sonuçlara göre şirketin üç aylık geliri 65.1 milyar NT$ olarak gerçekleşti. Şirketin üç aylık kârı 2.3 milyar NT$ olurken, hisse başına 2.74 NT$ olarak gerçekleşti. Brüt kâr marjı ise yüzde 22,2 olurken, faaliyet kâr marjı yüzde 3,7 olarak gerçekleşti. HTC'nin kâra geçmesinde, HTC One (M8), HTC One Mini 2 ve Desire 816 ürünlerinin dünya çapında yakaladığı satış ivmesi etkili oldu.

HTC One M8 incelemesi için tıklayın.

HTC One mini 2 incelemesi için tıklayın.

HTC Desire 816 incelemesi için tıklayın.

Amerika Birleşik Devletleri'nde, dört büyük operatör tarafından da kullanıcılarına sunulan HTC One (M8) bu pazarda iyi satış rakamlarına ulaşırken, Avrupa'da HTC One Mini 2, HTC One (M8) deneyimini daha kompakt boyutuyla geniş kitlelere ulaştırdı. HTC Desire serisi de, Desire 816'nın yakaladığı başarı ile birlikte, bu sonuçlarda pay sahibi oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.