Xperia Z2, 6 hafta tuzlu suda kaldı, hala çalışıyor

Su geçirmez Xperia Z2, 6 hafta suda kaldıktan sonra hayatta kalmayı başardı.

Sony'nin su geçirmez modeli Xperia Z2, suyun altında 1.5 metreye kadar 30 dakika boyunca dayanabilme kapasitesine sahip. Ancak görünüşe göre bu durum bazen değişebiliyor.

Geçtiğimiz günlerde arkadaşı ile İsveç'te tatil yapan Alexander Maxen, bir gün su kayağı yapmak istedi. Arkadaşlarıyla tekneyle açılan Maxen, telefonu Xperia Z2'yi ise tekneye bıraktı. Sonrasında ise su kayağı yapmak için tekneden ayrılan Maxen, tekneye döndüğünde ise telefonunu bulamadı. Çünkü telefon tekne hareket halindeyken suya düşmüştü.

Buraya kadar pek anormal bir şey yok diyebiliriz. İşin ilginç tarafı ise, Maxen'in arkadaşının telefonunun düştüğü bölgeye yaklaşık 6 hafta sonra dalış yapmaya gitmesiyle ortaya çıktı. Maxen'in arkadaşı 10 metreden de derin olan bu bölgeye dalış yaptığı sırada arkadaşının kaybolan telefonuna rastladı. Hemen dışarı çıktı ve arkadaşına haber verdi.

Telefon sudan çıktıktan sonra arka kapağının dışında pek bir zarar görmediği görüldü. Ayrıca şarjının da tamamen bittiği söyleniyor. Cihazı şarj etmeyi deneyen Maxen, ilginç bir şekilde telefonun çalıştığını gördü. Hatta arama bile yapabildiğini söyledi.

Bu olaydan sonra Xperia Z2'nin su geçirmezlik kapasitesinin, '10 metreye kadar 6 hafta boyunca kalabiliyor' olarak değiştirilip değiştirilmeyeceğini göreceğiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.