iWatch rötarlı gelecek

Apple'ın akıllı saati belirsizliğini koruyor. Yeni rapor yüksek miktar için bu seneyi es geçti.

Akıllı saat pazarında iWatch'un nihai sürümünün gelmesi merakla bekleniyor, ama daha çok beklenecek gibi. Çünkü geç çıkacağı raporlanıyor. Analist Ming-Chi Kuo yeni yayınladığı raporda iWatch'un 2015'ten önce gün ışığı göremeyeceğini belirtti. Kuo'ya göre bazı donanım ve yazılım çözümleri, üretim süreci bu duruma sebebiyet veriyor.

Kuo'nun raporuna destek tedarik zinciri içinden geldi. Son gelişmelere göre 2014'te iWatch yok. Detaylara bakalım.

Çıkış tarihi ileri tarihe alındı

Economic Daily News (Çin) tarafından belirtilenlere göre iWatch'un montaj süresi eylül ayında başlıyor gözüküyor. iWatch tedarikçierine montaj yerlerine teslimat için eylül ayında hazır olmaları bildirilmiş. Bu yeni veriler ayda 1 milyon iWatch'u işaret ediyor ve yeterli değil. Daha önceki bir iddiada ise 10 milyon ünite söz konusuydu.

Final ürünün hazır olması tahminen 1-2 ayı bulacak. Tedarik zinciri kaynakları büyük miktarda ünitenin 2015'te raflardaki yerini alacağını belirtirken, olursa iWatch'un 2014'te ise çok geç çıkacabileceğini vurguluyor. Belki aralık ayında sınırlı miktarda iWatch görebiliriz.

Daha önceki yayınlanan farklı raporlar var ve bazıları birbiriyle çelişkili. Eğer son rapor doğruysa Apple için eksi bir puan demek. iWatch'u bu sene iPhone 6'la birlikte çıkartması Apple'a daha çok avantaj getirir. Ayrıca 2014 son çeyrekte birçok akıllı saat çıkıyor. iWatch'un geç çıkması rekabette geç kalmasına sebep olabilir. En yakın cevap ise 9 Eylül'deki etkinlikte.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.