Twitter’ın analiz servisi tüm kullanıcılara açıldı

İlk etapta reklam veren kullanıcılar için inşa edilen Analytics hizmeti artık herkes tarafından kullanılabilir.

Popüler sosyal ağlardan Twitter, yeni özellikler için çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. Son olarak Twitter, mevcut Analytics adlı hizmetini tüm kullanıcıların beğenisine sundu. Haziran ayında onaylanmış hesap ve reklam veren kişiler tarafından kullanılabilen bu özellik artık tüm kullanıcılar için mevcut oldu.

Twitter Analytics nedir?

Bildiğiniz gibi Twitter kullanıcıları atmış olduğu tweetlerin tam olarak kaç kişi tarafından görüldüğünü ya da ne kadar etkileşim aldığını bu zamana kadar öğrenemiyordu. Ancak analytcis.twitter.com adresi üzerinden artık kullanıcılar atmış oldukları tweetin analiz bilgilerine ulaşabiliyor. Bu sayede kullanıcılar, ne tür içerikteki tweetlerin daha fazla etkileşimde olduğunu da anlabiliyor. Kısaca söz konusu servis kullanıcılara tweetin analiz bilgilerini vaat ediyor.

Atmış olduğunuz tweetlerin analiz bilgilerine ulaşmak için buraya tıklayınız.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.