Analist, "Mobil pazar doydu, tüketici farklılık istiyor"

Mobil pazarın geleceği ne olacak? Üreticiler neler yapacak? Farklı tahminler.

K. Tong-mu ve birkaç analist bu senenin geçiş dönemi olduğunu, 2015'te üreticilerin farklı cihazları piyasaya sunacağını belirtmişti. Önümüzdeki yıl için bu seneye göre daha olumlu konuşmuşlardı. Ama bir meslektaşları bu konuda farklı düşünüyor. Piyasa durumunu değerlendiren R. Kiana artık mobil pazarın doyuma ulaştığını ve tüketicilerin farklı özellikler istediğini belirtti.

Analiste göre bu durumun mevyelerini vermeye başlaması birkaç seneyi bulabilir. Kiana kısaca geçiş dönemnin biraz daha süreceğini iddia ediyor. Son dönemlerde yayınlanan bazı raporlar Kiana'nın açıklamalarıyla uyumlu. Bu raporlar sanayi kaynaklarına dayanıyor.

Kiana, iPhone 6'nın büyük ekranıyla öne çıkacağını ama hep söylenen beklenen iPhone devrimini yapamayacağını vurguladı. Analiste göre iPhone 6 yüksek satış rakamına ulaşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.