Testere (Saw), Cadılar Bayramı'nda geri dönüyor

Tüm zamanların en başarılı korku serilerinden olan Testere, 10. yılını kutluyor.

Lionsgate, klasikleşmiş korku serisi Testere'nin (Saw) 10. yılını, Cadılar Bayramı'nda gerçekleştireceği 1 haftalık özel gösterim süreciyle kutlayacak.

Öncelikle hayır, yeni bir filmden söz etmiyoruz.

İlk Testere filmi, bundan yaklaşık 10 yıl önce, 29 Ekim 2004 tarihinde vizyona girmişti. Yalnızca 1.2 milyon dolar bütçesi bulunan film, James Wan tarafından yönetilmişti. Ayrıca senaryo da ona aitti. Cary Elwes ve Danny Glover gibi önemli isimleri de izlemiştik. Testere, gösterimde olduğu süre toplamında 103 milyon dolar para kazanmış ve devam filmlerinin de önünü açmıştı. Günümüze kadar toplamda 7 tane Testere filmi yapıldı ve bu seri, gişede toplamda 874 milyon dolar hasılat elde ederek "Tüm zamanların en başarılı korku serisi" unvanıyla Guinnes Rekorlar Kitabı'nda kendine yer buldu.

Şimdi ise serinin ilk filmi, serinin 10. yılı şerefine bir haftalık da olsa tekrar gösterime giriyor.

Film, 30 Ekim tarihinde bazı seçili sinemalarda, 31 Ekim tarihinde de Amerika çapında vizyona sokulacak. Başka bir ülkede de vizyona girer mi bilinmez, ancak yetkililer, hayranların Testere serisine gösterdikleri ilgiden çok memnun olduklarını ve bu yeni gösterimler sayesinde yeni hayranlar kazanacaklarını da bildiklerini dile getiriyor. Tabii bu serinin Lionsgate tarihindeki yeri ve firmanın yol almasında payı da büyük.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.