56 milyon kişinin kredi kartı bilgilerini çaldılar

ABD'de 2 bin 200 ve Kanada'da da 180'in üzerinde mağazası bulunan ev ve inşaat malzemeleri perakendecisi Home Depot, 56 milyon müşterinin banka bilgilerinin çalındığını kabul etti.

Kuzey Amerika'nın ev ve inşaat malzemeleri alanındaki en büyük perakende zinciri Home Depot, ABD ve Kanada'da 56 milyon müşterinin kredi kartı ve banka bilgilerinin çalındığını kabul etti.

Home Depot'dan yapılan yazılı açıklamada, 56 milyon kişinin kredi ve banka kartı bilgilerinin çalındığı belirtildi. Açıklamada, bilgisayar korsanlarının sistemdeki satış bilgilerini çalmak için benzersiz ve özel yapım bir yazılım kullandıkları bildirildi.

ABD'de 2 bin 200 ve Kanada'da da 180'in üzerinde satış mağazası olan Home Depot, temelden çatıya kadar bir ev için gerekli olan tüm malzemeleri satıyor.

Daha önce ünlü Amerikan perakende devi Target'ın müşteri kredi kartları bilgilerinin çalındığını ortaya çıkaran teknoloji muhabiri Brian Krebs, 3 Eylül'de bu kez de Home Depot'nun müşteri kredi kartı bilgilerinin çalındığını açıklamıştı. Brian Krebs'in iddiaları üzerine açıklama yapan Home Depot Sözcüsü Paula Drake, iddiaları araştırdıklarını belirtmiş ve "normal olmayan birtakım işlemler olduğunu söyleyebilirim" demişti.

ABD'de ocak ayında da perakende devi Target'a ait 70 milyon kişinin kredi kartı bilgileri çalınmıştı.

Kaynak: AA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.