Tek sim + microSD'li General Mobile Discovery 2'ye ne oldu?

microSD'li Discovery 2'yi biraz daha bekleyeceğiz gibi.

Son yıllarda çıkardığı telefonlarla adından sıklıkla söz ettiren General Mobile, bildiğiniz gibi Discovery isimli modeliyle 1 buçuk milyon satış barajını geride bırakarak önemli bir başarıya imza atmıştı.

Bunun ardından yakın bir zamanda General Mobile Discovery Elite ile karşılaşmıştık. Orta - üst seviye bir model olarak dikkat çeken ürün, 2GB RAM - 16GB hafıza ve 3GB RAM - 32GB hafıza seçeneklerine sahip.

Son olarak karşılaştığımız General Mobile ise, fiyat performans kategorisinde yarışabilecek olan Discovery 2'ydi. 888 liralık fiyat etiketi bulunan ürün, ilk Discovery'nin üzerinde, Elite'in de altında bir model olarak lanse edilmiş, eylül ayı itibarıyla da tek sim kart + microSD kart girişli bir versiyonunun da satışa sunulacağı duyurulmuştu.

Ve eylül ayındayız, hatta eylül ayını geride bırakmak üzereyiz. Çift hat kullanmak istemeyen ve hafıza kartına önem veren birçok kullanıcı bulunuyor. Dolayısıyla Discovery 2'nin bu versiyonunu bekleyenler de bir hayli fazla. Çıkış tarihi konusunda gelen sorular üzerine biz de bu durumu firmaya ilettik. Gelen cevap ise bekleyenlerin biraz daha beklemesi gerektiğini gösteriyor.

Zira henüz Discovery 2'nin microSD'li versiyonu stoklara giriş yapmadı ve ne zaman geleceği, satışa ne zaman sunulacağı da belli değil.

Yeni bilgiler geldikçe haberdar edeceğiz.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.