Deezer yeni tasarımıyla müzikseverlerle buluşuyor

Deezer’ın yeni tasarımında sadelik ve müzik ön plana çıkıyor.

Dünyanın 182 ülkesinde, 35 milyon şarkılık bir kataloğa erişim imkanı sunan dijital müzik servisi Deezer; müzik önerilerini öne çıkaran, sade ve şık yeni web arayüzünü kullanıcılarının beğenisine sundu.

Deezer'ın yeni tasarımı kapsamlı kullanılabilirlik testleri ve kullanıcı geri bildirimlerine dayanılarak gerçekleştirildi. Web sitesinde en önemli alanları sanatçı içeriklerine adayan yeni tasarım, müzik önerilerini ve kişisel favorileri öne çıkararak, 35 milyonluk kataloğun genişliğini vurguluyor.

Yeni görünümle Deezer'ın akıllı "Flow" özelliği öne çıkarak, tek bir tıkla müzik keşfi ve yeni önerilere hızlı erişim olanağı sağlıyor.

Yeni tasarım ile ilgili bir açıklama yapan Deezer Ürünler Başkan Yardımcısı Alexandre Croiseaux; "Deezer'ın 16 milyonun üzerindeki küresel dinleyici kitlesi sayesinde muazzam miktarda veriye erişim sağlayabiliyoruz. Bu da bize hizmetlerimizi kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına göre uyarlayabilme esnekliği sağlıyor. Yeni tasarımımızın hem şekil, hem de işlev açısından gerçekten akıllı olduğuna inanıyoruz ve sonuç olarak bizim için en önemli unsura, yani müziğe net bir şekilde odaklanabiliyoruz." dedi.

Web kullanıcıları 1 Ekim 2014 tarihinden itibaren Deezer'ın yeni görünümüne geçiş yapabilecekler.

Yeni tasarım özellikleri arasında şunlar yer alıyor:

● Tablet tasarımından esinlenilen net ve sadeleştirilmiş tasarım

● Müzik çalar ve arama çubuğunun yer aldığı üst bölümün kaldırılması, bu şekilde "Flow" özelliğinin ortaya çıkarılması ve yeni müzik önerileri, editör içerikleri, albüm ve çalma listesi seçkilerinin vurgulanması

● Müzik arşivinin tamamına ve Deezer'ın temel özelliklerine tek tıkla erişim imkanı sağlayan yeni yan panel

● Kişiselleştirilmiş karşılama ekranları, zaman dilimi ve konuma göre içerik sunumu, en çok dinlenen şarkılar, türler, sanatçılar, ruh hali ve müzik zevklerine göre çalma listesi ve radyo önerileri

● "Flow" üzerinden daha fazla etkileşim olanağı; kullanıcılar artık şarkıları beğenip beğenmediklerini sisteme bildirebilir, bu şekilde algoritmanın önerilerinde daha da etkinleşmesine yardımcı olabilirler

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.