Evernote, Türkiye'de 1.1 milyon üyeye ulaştı

İş hayatının çalışma yöntemlerini yeniden tanımlayan Evernote, son bir yılda Türk üye sayısını ikiye katlayarak 1.1. milyon üyeye ulaştı.

Uluslararası alanda 100 milyon üyeye sahip Evernote, kullanıcıların özellikle ofis işlerini tek bir alanda ekipleriyle birlikte yazmalarını, toplamalarını, bulmalarını ve sunmalarını günlük hayatlarında sağlarken, bütün cihazlardan ulaşılabiliyor. 1 milyon üye kulübünde Amerika, Japonya, İngiltere, BRIC, Almanya, İspanya, Fransa ve Hollanda'nın bulunduğu 20 ülke arasına dahil olan Türkiye, son bir yılda üye sayısını ikiye katladı.

Evernote'un Türkiye lansmanını Kasım 2012'de yaptıklarını ve o zamandan bu yana bölgedeki büyüme hikayesinin oldukça cesaret verici olduğunu belirten Evernote Avrupa Genel Müdürü Cristina Riesen, her gün Evernote'a katılan 1,500'e yakın üye ile yakaladıkları hızın öneminin altını çizdi. Riesen, güçlü girişimci kültürü ve özellikle genç jenerasyonun yeni teknolojik gelişmelere hızlı adaptasyon oranıyla Türkiye'nin kendileri için önemli bir pazar olmaya devam ettiğini açıkladı.

Evernote üyelerinin yüzde 75'i Amerika ve Kanada dışında, üçte biri ise Avrupa, Orta Doğu ve Afrika'da bulunuyor. 2008 yılında kurulan Evernote, 100 yıllık bir 'startup' şirketi olma hedefinin 6'ıncı yılını uluslararası alandaki 10 ofisinde 380 çalışanıyla kutluyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.