7 milyon kullanıcı zor durumda. Dropbox hack'lendi mi?

İnternet dünyası son zamanlarda yaşanan hack işlemleriyle çalkalanıyor.

Ücretsiz online dosya depolama platformu Dropbox'ın hack'lendiği öne sürüldü. Ancak Dropbox, yaptığı açıklamada, hack'lenme iddiasının gerçeği yansıtmadığını, kullanıcıların şifrelerinin farklı servisler aracılığıyla çalınmış olabileceğini dile getirdi.

Biliyorsunuz, son dönemde hack olayları dalga dalga geliyor. Önce birçok ünlünün iCloud hesapları hack'lendi ve birçok özel fotoğraf internete yayıldı. Sonrasında da SnapChat'in hack'lendiği söylendi. Tüm bu olaylar sıcaklığını korurken, şimdi de Dropbox'ın hack'lendiği ve 7 milyon kullanıcının isimleriyle birlikte şifrelerinin çalındığı, hatta satılığa çıkarıldığı öne sürüldü.

Dropbox adına konuşan bir yetkili, şifre çalınmalarını yalanlamadı, ancak bunların Dropbox'la ilgisinin olmadığını, kullanıcıların farklı servisler (spam mail ve servisler olabilir) nedeniyle böyle korunmasız bir durumda kalmış olabileceklerini belirtti. Anlayacağınız, Dropbox hack'lenmedi.

Ek olarak Dropbox, kullanıcılarına sıkı güvenlik için birkaç aşamalı koruma hizmeti de sağlıyor. İsterseniz hesabınızı telefon numaranıza kayıt ettirebiliyor ve hesaba her girmek istediğinizde telefonunuza gelen doğrulama kodu aracılığıyla hesabınızdaki girişlerden her zaman haberdar olabiliyorsunuz. Tabii bu tip yöntemler birçok sitede mevcut.

Siz, Dropbox kullanıyor musunuz?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.