Denizlerin Formula 1'inde ilk Türk ekibi

Denizlerin Formula 1'i olarak bilinen Volvo Ocean Race 2014 -15'te Türk ekibi de yer alacak.

Yelken meraklılarının heyecanla beklediği yaklaşık 9 ay sürecek dünyanın en zorlu açık deniz yarışlarından Volvo Ocean Race 2014 -15 (VOR 2014-15) Alicante Limanı'nda yerel saatle 14.00'da başldı. Yarışta, 7 takım, 9 ayakta 11 ülkeye uğrayacak. Toplam 38 bin 739 deniz milini dümen sularında bırakacak Open65'ler, okyanusun azgın dalgalarında, sert rüzgarlarda ve buzullar arasında mücadele edecek. Önceki yarışa göre VOR'un rotası bu kez 1.738 deniz mili daha uzun. CapeTown (1.ayak), Abu Dabi (2.ayak), Sanya (3.ayak), Auckland (4.ayak), Itajai (5.ayak), Newport (6.ayak), Lizbon (7.ayak), Lorient (8.ayak), Hauge (9.ayak) ve Gotheburg etapları ile yarışı tamamlayacaklar. 11 Ekim Cumartesi günü İspanya'nın 9 ayaktan oluşan mücadelede takımlar Alicante'den sonra sırasıyla

İlk kez bir Türk markası VOR'da

Aslında bizim için en önemli ve heyecan verici yenilik, VOR tarihinde ilk kez bir Türk markası Alvimedica'nın kendi teknesi ve ekibi ile denizlerin Formula 1'i sayılan bu dev organizasyonda yer alıyor olması. Charlie Enright liderliğinde, Mark Towil, Alberto Bolzan, Nick Dana, Ryan Hudson, Will Oxley, Dave Swete ve Amory Ross'dan oluşan Team Alvimedica, filonun en genç ekibi. Geçtiğimiz Temmuz ayında kesinleşen Team Alvimedica'nın seçmelerine iki Türk yelkenci; Kıvanç Sevinç ve Berk Arat da çağrılmışlardı.

Osman Uğur-Sabah

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.