Galaxy Note 4'ün satışları Note 3'ten daha iyi

Note serisinin yeni amiral gemisi satışlarda başarılı gözüküyor.

Koreli şirketin şu anda mobil sahada en güçlü oyuncusu Galaxy Note 4. Phablet cihaz çıkmadan önce Samsung'un değiştirdiği tasarım politikasının satışlara olumlu etki edeceği raporlanmıştı. Metal çerçevenin satışlara yansıması olmuştur, ancak ne kadar oranda bunu bilmek zor. Diğer yandan Note 4 ilk bir ayında güzel bir satış rakamına ulaştı.

Samsung'un Kıdamli Başkan Yardımcısı Kim Hyun-joon, son zamanlarda belirli bölgelerde Samssung Galaxy Note 4'ün önceki modele göre daha çok sattığını ortaya koydu.

Amerika ve Avrupa'daki durum

Güney Kore'de düzenlenen toplantıda Kim Hyun-joon, Galaxy Note 4'ün Kuzey Amerika ve Batı Avrupa'daki durumunu masaya yatırdı. Kim Hyun, Note 4'ün Note 3'e göre daha çok sattığını belirtti. Geçtiğimiz hafta ortaya çıkan raporda Çin ve Güney Kore pazarında satışa sunulan Note 4'ün ilk ayında 4.5 milyon ünite sattığı belli olmuştu. Geçtiğimiz sene ilk ayda 5 milyon satan Note 3'ten 500 bin daha az.

Metal çerçeveli Galaxy Alpha ve Galaxy Note 4, satışlara torpil etkisi yaptı. Ama her iki telefonun beklentinin altında çıkan kârı toparlaması yetersiz gözüküyor. Koreli şirket şu anda doğru bir stratejiyi takip ediyor, eğer Samsung olumlu gidişine devam ederse 2015'te çıkaracağı modellerle sağlam bir gelir elde edebilir.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.