Turkcell Superonline, Antalya'ya 102 milyon TL'ye yatırım yaptı

Turkcell Superonline, Antalya’da 2010 yılından bu yana gerçekleştirdiği yatırımlarla 1000 Mbps hızında internet hizmetini 130 bini aşkın ev ve işyerinin kapısına kadar ulaştırdı.

Turkcell Superonline, tarihi ve doğal güzellikleri ile Türkiye turizminin başkenti Antalya'da basın toplantısı düzenledi. Toplantıda Turkcell Superonline'ın Türkiye'ye ve şehre yaptığı yatırımların yanı sıra üstün teknoloji ve müşteri memnuniyetini bir araya getiren yeni ürün ve hizmetleri anlatıldı.

Turkcell Superonline Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ceyhun Özata, toplantıda yaptığı konuşmada, 2008 yılında Türkiye'yi geleceğin teknolojisiyle donatmak üzere fiber optik yatırımlarına başladıklarını ve ışık hızında interneti 2 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar getirdiklerini belirterek, kısa süre önce açıkladıkları 2014 yılı üçüncü çeyrek sonuçlarına göre 686 bini fiber kullanıcısı olmak üzere müşteri sayılarının 1.1 milyona ulaştığını, ses müşterilerinin sayısının da 500 bini geçtiğini aktardı.

"Antalya, fiber farkıyla rakiplerinden bir adım önde"

Bugüne kadar Türkiye genelinde 2,5 milyar TL'lik, yalnızca Antalya'da ise 102 milyon TL'lik yatırıma imza attıklarını ifade eden Özata, "Türkiye'nin dünyaya açılan yüzlerinden olan Antalya'da dünya ile aynı dönemde fiber yatırımlarına başlayarak, ülkemizin teknolojik itibarına önemli bir katkıda bulunduk. Şehrin en önemli geçim kaynakları arasında turizm ve hizmet sektörü yer alıyor. Bu sektörlerde teknolojinin doğru ve etkin kullanımı ile müşteri memnuniyetinde fark yaratmak mümkün. Antalya, fiberin sunduğu hızlı ve kaliteli internet altyapısı ile bu konuda dünyadaki rakiplerine göre bir adım önde" diye konuştu.

Antalya'da şimdiye kadar kurdukları 926 kilometrelik fiber ağ ile 130 bini aşkın ev ve işyerinin kapısına kadar 1000 Mbps hızında internet hizmeti götürdüklerini de belirten Özata, 41 bin fiber internet müşterisine ulaştıkları şehirdeki fiber kullanıcılarının aylık ortalama veri tüketiminin 55 GB, ortalama hızın ise 26 Mbps olduğunu anlattı.

Evlerin iletişim ve eğlence platformu

Özata, fiber altyapının yarattığı farkla en yüksek teknolojiye sahip ürün ve hizmetleri tüm Türkiye'deki müşterilerinin ayağına götürmek için çalıştıklarını belirterek; fiber internet, ses, kamera, internet güvenliği, eğitim, oyun ve yeni Turkcell TV Plus ürünü ile evlerde iletişim ve eğlence platformu olarak hizmet verdiklerini söyledi.

Zaman ve mekandan bağımsız televizyon keyfi

Dünyada televizyon izleme alışkanlıklarının değiştiğini, 2006 yılında televizyon izleyicilerinin yüzde 69'u yayın akışını takip ederken, bu oranın 2013 yılında yüzde 32'ye gerilediğini ifade eden Özata, geriye kalan yüzde 68'in ise "seç-izle" seçeneğiyle kontrolü ele aldığını aktardı.

Ceyhun Özata, kısa süre önce tanıtımını gerçekleştirdikleri Turkcell TV Plus kutusunun 45 bin evde yerini aldığını; toplam kullanıcı sayısının ise 400 bini geçtiğini belirterek, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Turkcell sinerjisiyle geliştirdiğimiz kişisel televizyon platformu Turkcell TV Plus'ın en önemli özelliği üstün teknolojisiyle geleceğin televizyon izleme deneyimini bugüne taşıması. Turkcell'in güçlü 3G ve Turkcell Superonline'ın fiber altyapısı üzerinden hizmet veren platform sayesinde akıllı telefon, tablet ve bilgisayarların yanı sıra TV Plus kutusu ile evlerdeki yerini alıyor. Herhangi bir kanalı 12 saat geriye alma olanağı sunan TV Plus, ayrıca istenilen programı buluta kayıt etme özelliğiyle fark yaratıyor ve gerçek çoklu ekran deneyimi ile televizyon keyfi zaman ve mekâna bağımlı olmaktan tamamen kurtuluyor. Örneğin; evde izlemeye başladığınız bir filmi, kaldığınız yerden akıllı telefonunuzdan izlemeye devam edebiliyorsunuz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.