League Of Legends Şampiyonluk Ligi hayata geçti

Türkiye’nin ilk profesyonel eSpor ligi için Riot Games, gnçtrkcll ve Coca Cola Zero iş birliği yaptı.

Türkiye'nin ilk profesyonel eSpor ligi için Riot Games, gnçtrkcll ve Coca-Cola Zero iş birliği yaptı. Bu sayede, Türkiye'nin ilk Profesyonel eSpor Ligi olan Şampiyonluk Ligi hayata geçirildi.

Konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, Türkiye'de eSpor kavramının destekçisi Riot Games Türkiye, gnçtrkcll ve Coca-Cola Zero iş birliğiyle Türkiye'nin ilk profesyonel eSpor ligi olan "League Of Legends Şampiyonluk Ligi"nin başladı.

eSpor heyecanını Türkiye'ye taşıyan Şampiyonluk Ligi, sezon boyunca profesyonel takımların çekişmeli mücadelesine sahne olacak. İnternet üzerinden canlı yayınlanacak Lig boyunca gerçekleştirilecek müsabakalar sonucunda final mücadelesine hak kazanan takımlar, Ağustos'ta gerçekleştirilecek finalde Türkiye Şampiyonluğu için mücadele edecek. Şampiyon takım ise uluslararası arenada Türkiye'yi temsil edecek.

Riot Games Türkiye eSpor Yöneticisi Bora Koçyiğit, Riot Games olarak Türkiye'de eSpor kavramını daha geniş kitlelerle buluşturmak ve yaygınlaştırmak için büyük çaba gösterdiklerini vurguladı.

Türkiye'nin, sahip olduğu genç nüfusla eSpor alanında benzersiz bir potansiyel ortaya koyduğuna işaret eden Koçyiğit, Türkiye'de League Of Legends'a gönül verenler arasından eSpor ateşini körükleyecek, uluslararası turnuvalarda Türkiye'yi gururlandıracak bireylerin ve takımların doğacağı öngörüsünde bulundu.

Turkcell Bireysel Pazarlama Gençlik Segment Direktörü Bahar Uçanlar da gnçtrkcll'in, oyun dünyasının gençler için değerini bildiğini, Leauge Of Legends'a ortak olmalarının ardından bu dünyaya yükledikleri anlamın bulunduğunu aktardı.

Uçanlar, "gnçtrkcll'i LoL Şampiyonluk Ligi'ne sponsor olmak üzere harekete geçiren, işte bu ilham verme gücüne sahip olması. Bugüne dek pek çok farklı alanda gençlere ilham kaynağı olmaya çalıştık ve bu kavramı çok önemsiyoruz. Amacımız, bir yandan gençlerin yaratıcılığını ve yeteneklerini desteklemek, bir yandan da eSpor dünyasının resmi olarak tanınmasına katkıda bulunmak" ifadelerini kullandı.

Coca-Cola Türkiye Sponsorluk ve Marka İşbirlikleri Müdürü Nazlı Berberoğlu ise online oyunların artık tüm dünyada başlı başına bir spor kategorisi olarak eSpor altında toplandığını, şirket olarak, küresel düzeyde sporun en büyük destekçisi olmanın yanı sıra hızla gelişen eSpora da yatırım yaptıklarını anlattı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.