Facebook'tan yeni reklam ölçümleme aracı: Conversion Lift

Facebook bugün, reklamverenlerin Facebook reklamlarının satışlar üzerindeki etkisini kesin ve doğru bir biçimde belirlemelerine yardımcı olacak yeni aracını duyurdu.

Dünyanın en büyük sosyal ağı Facebook, bir milyarı aşkın kullanıcıya ev sahipliği yapıyor. Reklam alanında da büyük bir potansiyele sahip olan Facebook'un bugün açıkladığı 2014 yılının son çeyreğine dair finansal sonuçlarda da reklamların, gelirlerin önemli bir kısmını oluşturduğu görülüyor. Hal böyle olunca Facebook, reklam potansiyelini daha verimli kullanabilmek için çalışmalarını sürdürüyor.

Facebook, bu anlamda son olarak yeni reklam ölçümleme aracı Conversion Lift'i duyurdu. Reklamverenlerin Facebook reklamlarının satışlar üzerindeki etkisini kesin ve doğru bir biçimde belirlemelerine yardımcı olacak olan Conversion Lift, tıklama/dönüşüm sayılarına bakarak, reklamların görülmesi ile elde edilen ek satışları neden-sonuç ilişkisi içinde belirleyebiliyor.

Reklam süresi sonunda ise reklamverenler, test gruplarında meydana gelen ek artışları görebiliyor ve hangi satışın hangi reklamlardan yapıldığını rahatlıkla tespit edebiliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.