Etohum, 2015 yatırımları için seçtiği 15 girişimi açıkladı

Etohum, 2015 yatırımları için seçtiği 15 etkili girişimi Etohum Girişimcilik Zirvesi’nde duyurdu.

Türkiye'deki internet şirketlerinin sayısını artırmak, girişimcileri desteklemek için çalışan Etohum, 31 Ocak Cumartesi günü İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Maslak Kampüsü'ndeki Süleyman Demirel Kültür Merkezi'nde gerçekleştirdiği Etohum Girişimcilik Zirvesi'nde 2015'in en başarılı 15 girişimini açıkladı. 26-28 Şubat tarihinde Antalya'da gerçekleştirilecek 7. Startup Turkey organizasyonuna katılma hakkı kazanan girişimciler, bu aşamadan sonra bir dizi mentorluk ve eğitim sürecini tamamlayacak, yatırımcılarla yüz yüze görüşmeler yaparak girişimlerini büyütmeye çalışacaklar.

Türkiye'nin yatırımcılarından Etohum 15 seçimleri

Etohum, en başarılı 15 girişim listesini oluşturmak ve bu yıl içinde yatırım yapılacak internet girişimcilerini belirlemek için detaylı bir çalışma gerçekleştirdi. Etohum'a katılan girişimler 16 Ocak Cuma günü, aralarında Mastercard Türkiye Genel Müdürü Mete Güney, Intel Türkiye Genel Müdürü Burak Aydın, Vestel Yönetim Kurulu Üyesi Emre Zorlu, Esas Holding CEO'su Çağatay Özdoğru, Sina Afra, Selçuk Saraç, Sait Kayahan ve Akakçe Kurucusu Koray Karataş'ın olduğu bir yatırımcı grubuna yatırımcı sunumlarını gerçekleştirdiler.

Etohum Girişimcilik Zirvesi'nde duyurulan 15 başarılı girişim, LastOda, MINIQ, Öde.al, Bi'kutu Mutluluk, Cubic.fm, Cepyol, Richiepic, İşte Manikür, Chall, Sensmarine, Buradan Oraya, Pandora, Rent'n Connect, Chain ve Positive Energy oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.