Angry Birds'ün yapımcısı için işler kötü gidiyor

Rovio'nun planları istediği gibi gerçekleşmedi.

Kızgın kuşlar ile dünya çapında kasırga gibi esen Rovio birkaç sene içinde hızla yükseldi ve sağlam gelir elde etti. Angry Birds markası 2014 yılı boyunca %16 artış gördü.

Diğer taraftan beluş bebekler, oyuncaklar, genel olarak lisanslı ürünler Rovio'nun mevcut iş modeli kapsamında bulunuyor. İşler bu açıdan satışlar pek iyi değil. Şirketin faaliyet karı %73 düştü, aslında çok kötü bir durum.

Tüm her şeye rağmen Rovio İcra Kurulu Başkanı Pekka Rantala yaptığı açıklamada Angry Birds film ve TV şovu ile kaybedilen karın geri dönmesinin beklendiğini açıkladı. Filmin geri büyümeye yardımcı olacağını belirten Rantala, çok yakında yeni büyük ortaklıklık fırsatlarının mümkün olacağını da sözlerine ekledi.

Son dönemlerde bazı oyun eleştirmenleri tarafından Rovio'nun yanlış adımlar attığı ve eski dinamiği yakalayamadığı belirtiliyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.