Analist: Bu sene LCD pazarı dengeli olacak

LCD paneller hakkında analistler ne diyor? Tahminlere bakalım.

Son dönemlerde panel pazarında büyük bir hareketlilik var. Yeni mobil ve elektronik cihazlar için üreticiler farklı stratejiler izlemeye başladı. Bu durum ise panel tedarikçilerinin farklı bir yöne doğru ilerlemesinin nedenlerinden biri olarak gösteriliyor. Analistler ise pazar hakkında yepyeni raporlar yayınlamaya devam ediyor.

Araştırma şirketi IHS DisplaySearch'ten David Hsieh, LCD pazarı hakkında ilgi çekici bazı öngörülerde bulundu. Hsieh, 2014'te LCD'ler için arz-talep dengesinin yetersiz olduğunu, ama 2015'le birlikte dengenin sağlanacağını söyledi. Analiste göre LCD paneller için küresel talep 2015 yılında %8 büyüyecek, dünya çapında LCD üretim kapasitesi yaklaşık %6 oranında artışı geride bırakmış durumda.

Heish şu açıklamalarda bulundu:

"2014 bir alan olarak genişleyen büyük TV'ler için daraltıcı bir yıl oldu. Alt verim oranları ve yeni teknolojiler tarafından etkin kapasite de etkinlendi."

Farklı gözlemci raporları ise LCD'ye olan talebin düşebileceğini ileri sürüyor. Özellikle mobil cihaz üreticilerinin OLED ekrana kaymasıyla birlikte LCD pazarının etkileneceği öngörülüyor. Son dönemlerde yayınlanan raporlara da bakarsak premium mobil cihazlarda OLED'e olan talep yükselişe geçmeye başladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.