Uzakdoğulu teknoloji devi Fenerbahçe’ye sponsor oluyor

Bu sezon şampiyonluk yarışını kaybeden Fenerbahçe, sponsorluk anlaşmasıyla teselli bulabilir

Dünyanın en popüler sporu olan futbol artık dev bir endüstriye dönüşmüş durumda. Futbol kulüpleri milyon dolarlık sponsorluk anlaşmalarına imza atıyor.

Son yıllarda bu sponsorlar arasında teknoloji devleri dikkat çekiyor. Bu sezon Galatasaray'ın forma sponsoru olan Huawei, sarı kırmızılara sezonluk 4 milyon 130 bin dolar ödedi. Beşiktaş ise Stadyum ismi ve forma sponsorluğu için Vodafone ile 10 yıl için 145 milyon dolara anlaştı. Galatasaray, stat ismi karşılığında Türk Telekom'dan 10 yıl için 150 milyon dolar almıştı.

Kulislerde dolaşan bilgilere göre Uzakdoğulu bir teknoloji devi Fenerbahçe Şükrü Saraçoğlu stadının isim ve forma sponsorluğu için kesenin ağzını açtı. Fenerbahçe kulübü ise forma ve stat için ayrı anlaşma talep ettiğinden ilk etapta forma sponsorluğu için 5 yıllığına 75 milyon dolara anlaşma sağlandı. Sponsorluk anlaşmasının kapsamının genişletilmesi için her iki tarafın pazarlama birimleri projeler geliştirmeyi sürdürüyor. Fenerbahçe, bu sezon forma sponsoru olmadan mücadele etti ve önemli bir gelir kaybı yaşadı.

Uzakdoğulu bu teknoloji firmasının ismini bugün yarın resmi açıklama ile duyurulması bekleniyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.