4 büyüklerden sosyal medyada en çok hangi kulüp takip ediliyor?

Artık futbol konuşabileceğimiz, zaman zaman da tartışabileceğimiz yeni mekanımız var bildiğiniz gibi; sosyal medya...

"Ülkemizde en sevilen spor dalı hangisidir?" diye sorsak, sanırız hemen herkes "futbol" diye cevap verecektir. Futbolu izlemekle yetinmeyen, aynı zamanda birer hakem, teknik direktör, hatta futbolcu edasıyla yorumlar yapmayı seven bir ülke olarak, haliyle sosyal medyada en çok konuştuğumuz konular arasında futbolun da yeri var.

Tabii ki futbol kulüpleri de yaşanan gelişmeleri taraftarlarına daha hızlı bir şekilde sunabilmek için sosyal medyayı tercih ediyor.

Instagram'dan Facebook'a, Twitter'a kadar birçok platformda spor kulüplerini görebiliyoruz, ama şimdi konumuz 4 büyük futbol takımının sosyal medyadaki varlıkları ve takipçi rakamları.

Sezonu şampiyonlukla tamamlayarak toplamda 20. şampiyonluğunu elde eden ve 4. yıldızı takmaya hak kazanan ilk takım olan Galatasaray,

Facebook'ta 12 milyon 355 bin takipçiye, Twitter'da 5.44 milyon takipçiye, Instagram'da da 1.3 milyon takipçiye sahip.

Bitime son bir hafta kala şampiyonluğu Galatasaray'a kaptıran Fenerbahçe,

Facebook'ta 9 milyon 532 bin takipçiye, Twitter'da 4.39 milyon takipçiye, Instagram'da da 726 bin takipçiye sahip.

Sezona iyi bir başlangıç yapan, ancak son haftalarda aldığı istenmeye sonuçlarla şampiyonluk yarışında havlu atan Beşiktaş,

Facebook'ta 5 milyon 493 bin takipçiye, Twitter'da 1.21 milyon takipçiye, Instagram'da da 202 bin takipçiye sahip.

Sezona tutuk başlayan, Ersun Yanal ile ufak bir çıkış yakalasa da bekleneni veremeyen Trabzonspor ise,

Facebook'ta 805 bin takipçiye, Twitter'da 346 bin takipçiye, Instagram'da da 43 bin takipçiye sahip.

Huawei'den Galatasaray'ın 4. yıldızına özel telefon

Uzakdoğulu teknoloji devi Fenerbahçe'ye sponsor oluyor

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.