Facebook'a "Dislike - Beğenme" butonu geliyor

Bu soru yıllardır Zuckerberg'e soruluyordu. Nihayet gerçekleşiyor.

Geçtiğimiz gün yaptığımız haberimizde, Facebook'un sanal gerçeklik teknolojileri üzerine yaptığı düşünülen son çalışmalarından bahsetmiştik. Şimdi ise, uzun süredir söylentileri bulunan, çoğu kez de Facebook tarafından reddedilen bir "özelliğin" hayata geçirilmek üzere olduğundan söz edeceğiz.

Facebook'un en önemli özeliklerinden bir tanesi "Like - Beğen" düğmesidir. Bir paylaşımda beğeni sayısı ne kadar artarsa, paylaşımı yapan kişinin de moral seviyesi aynı oranda oolumlu bir şekilde artabiliyor. İnsanların genelde Facebook'ta iyi vakit geçirmesi istenildiği için de "Dislike - Beğenme" tuşuna yer verilmiyordu. Ama bu artık değişiyor.

Facebook CEO'su Mark Zuckerberg, CNBC'ye konuştu ve insanların yıllardır "Dislike" düğmesi hakkında kendisine sorular sorduğunu ve bu soruların binlerce olduğunu söyleyerek nihayet bunu hayata geçirmek üzere çalışmalara başladıklarını ve yakın zamanda da halka açık testlerin başlayabileceğini dile getirdi. Zuckerberg, sonuçta her anın iyi bir an olmadığını ve insanların duygularını olumsuz anlamda da ifade etmek isteyebileceğini dile getiriyor.

Ve tabii ki bu radikal kararın nasıl bir etki oluşturacağı da zaman içinde görülecek...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.