Opera, 20. yılında logosunu yeniledi

Beğenilen tarayıcılardan Opera, 20. yılında logosunu değiştirdiğini duyurdu.

Bilinen tarayıcılardan Opera, belli aralıklarla logosunu yenilemeye devam ediyor. Son olarak şirket, 20. yılında logosunu yenileyerek yeni bir başlangıca hazırlanıyor. Opera, hazırladığı birkaç video ile şirket logosunun yenilendiğini duyurdu.

Videoda görüldüğü üzere Opera, yoluna yine 'O' harfini benimseyen logo ile devam ediyor. Önceki tasarımın izlerini taşıyan yeni logo 3D olmasıyla ön plana çıkıyor. Bu değişimin ise içerik, cevaplar, haberleşme, eğlence ve veri tasarrufu gibi birçok hizmeti işaret ettiği belirtiliyor. Aynı zamanda yeni logoda 'Software' ibaresi de yer almıyor.

Öte yandan Opera daha önce ise logosunu 1995, 2004, 2009 ve 2013 yıllarında yenilemişti.

Videoyu göremiyorsanız buraya tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.