Facebook'a dislike butonu yerine emojiler geliyor!

Görünüşe göre Facebook dislike butonu yerine farklı şeyler deniyor.

Hatırlayacağınız üzere geçtiğimiz ay Facebook'un "dislike" yani "beğenmeme" butonu üzerinde çalıştığı ve yakında insanların "beğen" butonunun dışında gönderilerde "beğenmeme" butonunu da kullanabileceği ortaya çıkmıştı. Bu durum ise gerçekten çok ses getirmişti. Bazı insanlar bu butonun psikolojik etkileri konusunda yoğunlaşırken, bazıları ise bu butona eğlence gözüyle bakıyordu.

Ancak görünüşe göre Facebook "dislike" butonundan vazgeçmiş. TechCrunch'ın haberine göre Facebook, kullanıcılarına "Dislike" ve "Like" arasında seçim yapmak zorunda bırakma niyetinde değil. Gelen bilgilere göre Facebook, Türkçe'ye "Tepkiler" olarak çevirebileceğimiz bir özellik üzerinde çalışıyor ve hatta bu özelliğin testlerine başlamış bile.

Bu özellik ile birlikte insanlar gönderilere "Like"ın yanında 6 farklı duyguyu temsil eden 6 farklı emoji bırakabilecek. Facebook'un bu 6 emojisi ise "aşk, kahkaha, mutluluk, şok, üzüntü ve öfke" duygularını temsil edecek.

Facebook'un TechCrunch ile paylaştığı bilgiye göre bu özellik bugün itibariyle İspanya ve İrlanda'da test edilmeye başladı. İlerleyen zamanlarda bu özelliğin hem mobilde hem de webde aktif olması bekleniyor.

Facebook'un yeni özelliğini nasıl buldunuz?

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.