Ünlü aktör, Geleceğe Dönüş 4'ü istiyor

Ama bu konuya daha öncesinde gelen bir cevap vardı.

Geleceğe Dönüş (Back to the Future) serisinin ilk üyesi, 3 Temmuz 1985'te vizyona girmiş ve büyük beğeni toplamıştı. Bu film, gişede 381 milyon dolar hasılat elde etmiş ve ardından 2 film daha çekilerek serinin üçleme haline dönüşmesi sağlanmıştı.

Geleceğe dönüş, bu aralar 30. yılını kutluyor ve bu bağlamda farklı markalarla çeşitli tanıtım etkinliklerinden 30. yıl kutlama etkinliklerine, 30. yıla özel yeniden hazırlanan kutulu film versiyonlarına kadar birçok çalışma var.

Peki ama serinin devam etmesi söz konusu mu?

Aslında bu sorunun cevabı defalarca kez verilmişti. Sinema izleyicisi, Geleceğe Dönüş'ün devam etmesini istiyor, tabii istemeyenler de var. Bir süre önce yaptığımız haberimizde, serinin yönetmeni ve senaristinin bu konuda isteksiz olduğundan söz etmiştik. Sonuçta "Biz ölmeden bu seri devam etmeyecek" demişlerdi.

Serinin önemli isimlerinden Christopher Lloyd (Profesör) ise, Geleceğe Dönüş 4'ün yapılmasıyla birlikte kendisinin de geri dönmek istediğini bildirdi. Lloyd, tekrar bu role dönebileceğini, zor bir durum olsa da senaristlerin bu işin altında kalkabileceğini düşünüyor. Lloyd, parkinson hastası olan eski rol arkadaşı Michael J. Fox'u da olası bir yeni filmde yanında görmeyi istediğini, onsuz bir devam filmi istemediğini belirtiyor.

Tabii bunlar aktörün kendi düşünceleri. Şu an Geleceğe Dönüş serisinin devamı ya da yeniden çekimi hakkında duyurulmuş bir çalışma yok.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.