Yeni Steve Jobs filmi de kötü başladı

Hollywood, Steve'in yakasından düşmesi sanırız.

Apple'ın efsane ismi Steve Jobs'ı temel alan "Steve Jobs" isimli film, 9 Ekim'de sınırlı sayıda sinemada gösterime girmiş ve Oscar'a aday gösterilebilir bir film olarak nitelendirilmişti. Film, 23 Ekim, yani geçtiğimiz cuma günü itibarıyla da genel olarak gösterime girdi ve gelen ilk hasılat rakamları pek tatmin edici değil.

Yeni Steve Jobs filmi çok beğenildi

Business Insider'da yer verilen habere göre film, genel gösterime girdiği ilk haftasonu toplamında yalnızca 7.3 milyon dolarlık hasılat elde edebilmiş. Boxofficemojo verilerine göre filmin toplam hasılatı ise yaklaşık 10 milyon dolar.

Başrolde Michael Fassbender'ın yer aldığı ve daha önce Ashton Kutcher'ın Steve Jobs'ı canlandırdığı "Jobs" isimli filme göre daha iyi olarak nitelendirilen yapım, 30 milyon dolarlık çekim bütçesine sahip.

Açıkçası Universal, bu filmden yüksek bir hasılat bekliyor. Çünkü filmin senaryo tarafında Aaron Sorkin yer alıyor. Sorkin, Facebook'u anlatan The Social Network'ün de senaryosunu yazmıştı ve o film, gişede toplamda 225 milyon dolar gelir elde etmişti.

Unutmadan, Ashton Kutcher'ın Jobs filminin açılış haftasında 6.7 milyon dolar elde ettiğini, toplamda da yaklaşık 36 milyon dolar hasılat topladığını belirtelim. Filmin bütçesi de 12 milyon dolardı. Yeni filmin bütçesi ise 30 milyon dolar ve ilerleyen günlerde nasıl bir performans göstereceği merak konusu...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.