Akıllı tabletlere ilgi azalıyor

Akıllı telefonların ekranlarının giderek büyümesi ve fonksiyonlarının artması, tabletlerin satışlarını olumsuz yönde etkiliyor olabilir.

Araştırma firması IDC'nin son verileri, yılın üçüncü çeyreği itibarıyla tablet dağıtım rakamlarında ciddi düşüşlerin olduğunu gözler önüne seriyor. 3. çeyrek itibarıyla dünya çapında 48.7 milyon adet olarak gerçekleşmiş.

Dağıtım miktarlarına baktığımızda, 9.9 milyon adet iPad tabletle Apple'ı ilk sırada görüyoruz. Onu 8 milyonla Samsung takip ederken, ona da en yakın olarak 3.1 milyon dağıtım rakamıyla Lenovo'yu görüyoruz. Açıkçası Apple ile Samsung'un diğer üreticilerle aralarına büyük mesafeler koyduğu ortada.

Tablet dağıtım rakamlarına yıldan yıla bakıldığında Apple'ın %19.7, Samsung'un da %17.1'lik düşüşleri söz konusu. Lenovo'da %0.9'luk artış gözlenirken en büyük yükseliş ise %147.9 ile Huawei tarafından gerçekleştirildi. Böylelikle Huawei'nin 3. çeyrek itibarıyla payı %3.7'ye çıkmış oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.