Philips'ten gözünüzle dost olabilecek 2 yeni telefon

Uzun süreli kullanım sonucunda birçok kullanıcının gözleri ağrıyordur.

Uzun süreli bilgisayar ve telefon kullanımları sonucunda gözleriniz yorulabilir ve rahatsızlıklar hissedebilirsiniz. Bunda, ekranın yaydığı mavi ışıkların da etkisi vardır ve Philips, yeni ürünleriyle işte bu konuya parmak basıyor.

Firmanın yeni telefonları Philips Sapphire S616 ve Philips Sapphire Life V787, SoftBlue ismi verilen anti-blue görüntüleme teknolojisine sahip ekranla donatıldı. Böylelikle kullanım esnasında gözü rahatsız edebilecek mavi ışıkların %86'ya kadar azaltılması hedefleniyor.

Modellerin diğer özelliklerine göz atacak olursak...

Sapphire S616'da 5.5 inç FHD IPS ekran, MediaTek MT6753 çipset, Mali-T720 GPU, 2GB RAM, 16GB dahili depolama (128GB'a kadar microSD desteği), 13MP ana kamera, 5MP ön kamera, 3000mAh pil, çift sim desteği, Android 5.1 ve Philips'in güncel arayüzü gibi detaylar var. Kasım ayında çıkması beklenen telefonun fiyatı da 222 dolar civarında olacak.

Diğer model olan Sapphire Life V787'nin de kasım ayında çıkması bekleniyor, ancak henüz fiyatı belli değil. Bu telefonda 5 inç FHD ekran, 13MP ana kamera, 5000mAh pil gibi detaylar söz konusu. Pil tarafında bir de Xenium ismi verilen bir teknolojinin kullanıldığı ve böylelikle 47 saate varan konuşma süresine ulaşıldığı bildiriliyor. Geriye kalan birçok özelliğin S616 ile aynı olduğu söylenmiş.

Bakalım bu telefonlar Türkiye pazarına uğrayacak mı...

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.