3D Touch'ın birkaç seneye daha ihtiyacı var

Apple'ın yeni teknolojisi için neler söylendi?

Apple Watch'un Force Touch özelliği 3D Touch adıyla iPhone'a uyarlandı. iPhone 6s ve 6s Plus'ta bulunan bu teknoloji basıncı algılayıp, kullanıcıya kısa yollar ve menüler sunuyor. Eski raporlara göre bazı Android telefon üreticileri yeni amiral gemilerinde 3D Touch benzeri özelliğine yer verecek. Hatta iki farklı tedarikçi bu konuda pazara giriş yapmış görünüyor. Tüm bunlarla birlikte TPK CEO'su ise 3D Touch hakkında ilginç açıklamalarda bulundu. Yeni teknolojinin biraz daha olgunlaşması gerektiğini söyledi. Lafı daha fazla uzatmadan neler olduğuna birlikte bakalım.

Olgunlaşma süreci

Apple'ın dokunmatik parça tedarikçisi olan TPK'nın CEO'su Michael Chung'a göre Force Touch veya diğer adıyla 3D Touch, 2016'da beklendiği kadar popüler olmayacak. Chung, yeni teknolojilerin büyüme aşamasına girdiğini ve daha sonra ekosistemin parçası olduğunu vurgulayarak, 3D Touch'ın kabaca 3 seneye daha ihtiyacı olduğunu ileri sürdü. TPK CEO'su ayrıca 2016'da 3D Touch'a entegre edilecek olan uygulama sayısının yüksek olmayacağına inanıyor.

CEO'nun açıklamalarına ek olarak yatırımcı toplantısında TPK'nın yeni dokunmatik teknolojiler üstünde de çalıştığı ortaya çıktı. Fakat bu teknolojilerle alakalı herhangi bir detay verilmedi.

Michael Chung'ın açıklamalarına katılıyor musunuz? Sizce 3D Touch gelecek sene beklendiği kadar popüler olmayabilir mi? Yorumlarınızı bizimle paylaşın.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.