CommVault, %98 müşteri memnuniyetine ulaştı

Destek elemanı deneyimi, şirketin endüstri ortalamasını aşarak, yüzde 98’lik bir müşteri memnuniyet oranını yakalamasında büyük bir rol oynadı.

Commvault, şirketin beşinci yıllık Destek ve Servis Anketi ile yüzde 98'lik müşteri memnuniyeti oranını açıkladı. Böylece müşterilerin Commvault yazılım yatırımından maksimum dönüş almalarına ve verileri karmaşık bir yönetim yükü olmaktan güçlü bir stratejik varlığa dönüştürmelerine yardım etme konusundaki üstünlüğü ve vaadine bağlılığı bir kere daha teyit edildi. Bu yüksek oranı sağlayan önemli bir faktör, pazar ortalamasından yüzde 200 daha iyi olan düşük eleman değişim oranıdır.

Commvault desteği, süren yenilikçilik esasına dayanıyor ve bu yılki rapor, müşteri memnuniyetinde çalışanların oynadığı role odaklanarak bu temel değeri yansıtıyor. Commvault, müşterilerin ihtiyacı olan servisi ve teknolojik desteği sunmada büyük bir başarı faktörünün, sadece zorlu teknik sorunları nasıl çözeceğini değil, aynı zamanda yüksek seviyede bir müşteri servisinin nasıl sürdürüleceğini de bilen eğitimli ve deneyimli mühendislerle doğrudan ilişkili olduğunu belirledi. Commvault'un yıpranma oranının pazar ortalamasından yüzde 200 daha iyi olmasının yanı sıra, şirketin 2. Seviye Destek Mühendislerinin şirkette uzun süreli çalışmaları, şirketin endüstrinin 86. yüzdebirliğinde yer almasına neden oldu, yani şirket diğer skorların yüzde 86 daha yukarısını elde etti.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.