LG'den kablosuz elektrik teknolojisi

Güney Koreli şirketin yeni teknolojisi nerelerde kullanılacak? İşte detaylar...

LG ve Samsung cephesi bu aralar bir hayli hareketli. Her iki şirket tedarik zincirinde ve farklı alanlarda önemli gelişmelere imza attı. Kore'den gelen son havadislere göre LG, su ısıtıcısı, mikser gibi ev ürünlerine kablosuz elektrik sağlayan bir teknoloji geliştirdi. Bu durum güç kablolarına olan ihtiyacı ortadan kaldırabilir.

LG'nin yeni teknolojisi 2.4 kW'lık güç sağlıyor, 2.4 kW ev ürünlerini çalıştırabilecek bir değer. Düzenlenen konferansta LG, kablosuz elektriği kullanan ürünleri de gösterdi. Cihazlar elektrik iletimi yapan verici sayesinde şarj olabiliyor. Vericinin de güç kablosuyla prize bağlı olması lazım.

Mesela evlerdeki televizyonlar genellikle 200 W (0.2 kW) güce ihtiyaç duyar. LG'nin teknolojisi ise TV için 10 kat daha fazla enerji üretebiliyor. Şu anda satışta olan kablosuz şarj cihazları ise yaklaşık 15 W'lık güç sunuyor ve akıllı telefonu şarj edebiliyor. LG 2009'dan bu yana kablosuz elektrik teknolojisini hakkındaki araştırmalarını iyice derinleştirdi ve sonunda normal ev ürünlerini destekleyen teknolojiyi ortaya çıkardı. Rapor edilenlere göre LG şu anda bu teknolojiyi standart hale getirmek için çalışmalar yapıyor. Fakat karşısında Phillips var ve açıkçası rekabet bir hayli sert olacak. LG'nin kablosuz elektrik teknolojisini standart hale getirip getiremeyeceğini ise önümüzdeki zaman içinde görebiliriz. Şimdilik yanıtlanması zor bir soru.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.