Wacom, küresel pazarlamasını genişletiyor

Pazarlama, Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak Ed Neumann ile çalışmaya başlıyor.

Wacom, şirketin pen tablet ve pen display markalı ürün grubuna odaklanan birimi olan Yaratıcı İş Biriminin küresel pazarlama faaliyetlerini geliştirip yönetmek üzere Ed Neumann'ın aralarına katıldığını duyurdu. Neumann, küresel piyasalarda yenilikçi teknoloji ürün ve hizmetlerinin piyasaya sürülmesinde, kurumlara satış, pazarlama ve operasyonel liderlik konusunda kanıtlanmış başarısını beraberinde getiriyor. Yaratıcı İş Birimi, Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak Neumann, Wacom ürün ve programlarının müşteri odaklı, iyi konumlandırılmış ve maksimum müşteri heyecanını tetikleyecek biçimde sunulmasını sağlamak ve talebi artırmak amacıyla genel pazarlama stratejisini geliştirecek ve ürünlerin tüm yaşam döngüsünü planlayacak.

Marka Ürünler Birimi İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Jeff Mandell, "son dönemde küresel iş birimlerinde yeniden yapılanma sürecine girmemizle birlikte büyük ve kutunun dışında düşünebilen dünya klasmanında küresel bir pazarlamacıya ihtiyaç duymaya başladık. Ed'in güçlü liderlik becerileri, ürün konumlandırma deneyimi ve pazarlama konusundaki yenilikçi ve yaratıcı yaklaşımı yaratıcı işlerimizin ayrıcalıklı bir şekilde büyümesini sağlayacak" diyor.

Neumann, "bu şirketin dünyanın en yaratıcı profesyonellerine hizmet verme misyonu, beni bu şirkete çeken bir unsur oldu. Yaratıcı piyasanın lideri olarak Wacom, yaratıcılığa gerçekten ilham verebilmeye ve yaratıcı pazarlama yoluyla büyümeyi hızlandırabilmeye yönelik çok büyük bir fırsata sahip" diyor.

Wacom'a katılmadan önce Neumann, 15 yıl süreyle Hewlett-Packard bünyesinde ürün pazarlama, yeni iş kreasyonları ve yeni iş çözümleri/hizmet modelleri geliştirmeye odaklı olarak liderlik pozisyonlarında görev aldı. Son olarak, Hewlett-Packard'ın Küresel Ev Yazıcı İşleri Kıdemli Pazarlama Direktörü olarak görev yapan Neumann, hareketli uygulama, sosyal medya foto basımı ve kullanıcı deneyimi alanlarında yenilikçi çözümler sundu. HP, bir yandan Ürün Pazarlama Organizasyonunu yönetirken diğer yandan küresel bir pay alarak, karlılığı ve müşteri deneyimini arttırarak pazardaki bir numaralı konumunu genişletti.

Bu görevinden önce Neumann, 60'tan fazla gelişmekte olan piyasada, işletmelerin yeni iş geliştirmesi alanında HP'nin Çözüm Geliştirme Direktörlüğünü yaptı ve Halo Telepresence Video Konferans çalışmasını geliştiren HP Yeni İş Yaratma Grubu için strateji ve iş geliştirme faaliyetlerine liderlik etti. Thomas Friedman'ın "The World is Flat – Dünya Düzdür" kitabında yer aldığı gibi Halo, çığır açan kullanım kolaylığı, güvenilirlik ve kapsayıcı bir küresel Telepresence deneyimi sundu. Bununla birlikte, Neumann HP'de görev yaparken internet hizmetleri tasarım/beşeri faktörler ve yarı-iletken işleme konularında patent ödülleri aldı.

HP'deki kariyerinden önce Neumann, (WebMD tarafından satın alınan) WellMed şirketinde Pazarlama Başkan Yardımcısı olarak görev yaptı. Neuamnn, kariyerine National Semiconductor'da başladı. Neumann, Lisans eğitimini Oregon Devlet Üniversitesinde, Yüksek Lisans öğrenimini ise Stanford Üniversitesinde tamamladı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.